Adaptive Live 2015 -tapahtuman tärkeimmät huomiot

Efima oli mukana Adaptive Live 2015 -tapahtumassa huhtikuussa San Josessa. Koostimme tapahtuman tärkeimmän annin neljäksi huomioksi.

Efima oli mukana Adaptive Live 2015 -tapahtumassa huhtikuussa San Josessa. Tapahtuman parasta antia olivat laaja kattaus käytännön työpajoja ja hyvät katsaukset alan kehitykseen. Koostimme tapahtuman tärkeimmän annin neljäksi huomioksi.

1. Pilvipalveluna tarjottavat suorituskyvyn hallinta (Corporate Performance Management CPM) -ratkaisut valtaavat alaa. Adaptiven mukaan 74 % yrityksistä käyttää tai haluaa käyttää jatkossa pilvipohjaista CPM -tuotetta.

2. Konsulttivetoisten ja hankalasti ylläpidettävien järjestelmien aika on ohitse. Asiakkaat vaativat ohjelmistoilta kuluttajamaailman helppokäyttöisyyttä ja läpinäkyvää hinnoittelua.

3. Integraatiot ja analytiikka mahdollistavat liiketoiminnan hahmottamisen kokonaisuutena. Talouden ennustamisesta voidaan siirtyä holistiseen yrityksen toimintojen ennustamiseen. Järjestelmän täytyy mahdollistaa toiminta tiedon pohjalta. Dataan pitää voida pureutua, jotta asioiden syyseuraussuhteet saadaan selvitettyä.

4. Joustava ja asiakaslähtöinen käyttöönotto sitouttaa asiakkaan palvelun käyttäjäksi ja saa hänet itse aktiivisesti kehittämään palvelua. Näin palvelu elää ja kehittyy joustavasti.

Adaptive Insights
Adaptive Insights on nopeasti kasvava liiketoiminnan suorituskyvyn hallintasovelluksiin (Corporate Performance Management CPM) keskittyvä yritys, jonka ratkaisuja Efima on tarjonnut keväästä 2015. Adaptiven CPM-tuote Adaptive Suite yhdistää budjetoinnin, suunnittelun ja ennustamisen ratkaisut kokonaisuudeksi, joka on intuitiivinen käyttää ja nopea implementoida.