21.11.2019 | Efima toimittaa Microsoft Dynamics 365 -järjestelmän Broman Groupille

Broman Group Broman Group palvelee asiakkaitaan Motonetin, AD Varaosamaailman ja Finntestin sekä Broman Logistics -logistiikkakeskusten kautta.
↑ Broman Group palvelee asiakkaitaan Motonetin, AD Varaosamaailman ja Finntestin sekä Broman Logistics -logistiikkakeskusten kautta.
21.11.2019 | Broman Group -konserni on vahvassa kasvussa ja kasvun tueksi yhtiössä on päätetty uudistaa taloushallinnon järjestelmäarkkitehtuuria. Pääjärjestelmäksi yhtiö valitsi Microsoft Dynamics 365 FO:n ja Efiman järjestelmän toimittajaksi.

Broman Group on suomalainen autojen ja moottoripyörien varaosa-ja tarvikemyyntiin sekä työkalujen ja vapaa-ajantuotteiden myyntiin erikoistunut konserni. Yli 1700 ammattilaista työllistävä joensuulainen yhtiö kuuluu alansa johtaviin toimijoihin Suomessa. Se palvelee asiakkaitaan Motonetin, AD Varaosamaailman ja Finntestin sekä Broman Logistics -logistiikkakeskusten kautta.

Konserni on vahvassa kasvussa ja kasvun tueksi yhtiössä on päätetty uudistaa taloushallinnon järjestelmäarkkitehtuuria. Pääjärjestelmäksi yhtiö valitsi Microsoft Dynamics 365 FO:n ja Efiman järjestelmän toimittajaksi.

Efiman ERP-liiketoiminnan johtaja Kai Lyytinen iloitsee uudesta kasvuhakuisesta asiakkaasta. ”Suomalaisen, vankassa kasvuvauhdissa olevan yhtiön ja merkittävän työllistäjän tukeminen on innostavaa ja merkityksellistä työtä. Osaajamme lähtevät motivoituneina rakentamaan Bromanille järjestelmäkokonaisuutta, joka auttaa heitä kehittymään edelleen ja vahvistamaan markkina-asemaansa”, Lyytinen sanoo.

Lisätietoja:

ERP-liiketoiminnan johtaja Kai Lyytinen
kai.lyytinen@efima.com, 040-830 1217

Broman Group
Broman-konsernin vuoden 2018 liikevaihto oli 359 miljoonaa euroa ja se työllistää 1700 henkilöä. Broman Group edistää suomalaista hyvinvointia tukemalla vuosittain monia yleishyödyllisiä kohteita, kuten lasten ja nuorten avustustyötä, urheilua, kulttuuria, sotaveteraaneja ja maanpuolustustyötä. www.bromangroup.fi

Efima Oy tukee ja tehostaa suurten ja keskisuurten yritysten liiketoimintaa toiminnanohjauksen ja taloushallinnon ohjelmistoratkaisuilla, prosessipalveluilla ja konsultoimalla. Vuonna 2019 Efimassa on lähes 200 työntekijää. Efiman liikevaihto oli viime tilikaudella noin 16 miljoonaa euroa, ja sillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja USAn Austinissa. www.efima.com.