15.01.2024 | Efiman taloushallinto-osaaminen sai harvinaisen tunnustuksen Microsoftilta – ainoa kotimainen Finance Specialization -kumppani

Vesku-erikoistumistiedote-web Efiman Offering Lead Vesa-Pekka Laakso on ylpeä tunnustuksesta ja sen merkityksestä Efimalle sekä Efiman asiakkaille.
↑ Efiman Offering Lead Vesa-Pekka Laakso on ylpeä tunnustuksesta ja sen merkityksestä Efimalle sekä Efiman asiakkaille.
15.01.2024 | Efima on saanut Microsoftilta harvinaisen Finance Specialization -tunnustuksen, joka osoittaa Efiman kyvyn tarjota asiakkailleen huippuluokan palvelua Microsoft Dynamics 365 Finance -pilvialustalla. Efima on tällä hetkellä ainoa kotimainen ja yksi maailman harvoista kumppaneista, jotka ovat saavuttaneet tämän kumppanuusstatuksen.

Taloushallinto on yrityksen ydinprosessi, joka on kytköksissä kaikkiin muihin toimintoihin, kuten toimitusketjun hallintaan, valmistukseen ja myyntiin, ja jonka kerryttämä data on liiketoiminnan ennustamisen ja päätöksenteon perusta. Uudistaessaan ydinjärjestelmiään yritykset hyötyvät kumppaneista, joilla on paitsi vahvaa ERP-osaamista myös kykyä auttaa heitä rakentamaan tehokkaita talousorganisaatioita ja kehittämään automatisoituja ja älykkäitä taloushallintoprosesseja – eli hyödyntämään modernien teknologioiden mahdollisuudet läpi koko end-to-end-prosessin.

Microsoft myöntää vuosittain erikoistumistunnustuksia kumppaneilleen, jotka osoittavat poikkeuksellista kykyä modernisoida ja kehittää asiakkaidensa liiketoimintaprosesseja Microsoftin teknologioilla. Toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja älykkään automaation ratkaisuihin erikoistunut digiyhtiö Efima saavutti taloushallinnon erikoistumistunnustuksen syksyllä 2023 ja on tällä hetkellä ainut tunnustuksen omaava kotimainen kumppani.

Finance Specialization -statuksen saaminen edellyttää, että Microsoft-kumppani täyttää tiukat kriteerit, jotka liittyvät muun muassa tekniseen osaamiseen, liiketoiminnan kasvuun ja asiantuntijoiden sertifiointeihin. Lisäksi kumppanin on toteuttava riittävä määrä onnistuneita ja mittavia Dynamics 365 Finance -käyttöönottoprojekteja asiakkailleen.

Efima on auttanut monia tunnettuja suomalaisyrityksiä, kuten Sanomaa, YIT:tä ja Kamuxia, siirtämään taloushallinto- ja liiketoimintaprosessinsa Microsoftin älykkääseen pilveen. Efima huolehtii myös siitä, että asiakkaat pysyvät ajan tasalla pilvipalveluiden kehityksestä ja saavat parasta mahdollista tukea niiden käyttöön.

Efiman Offering Lead Vesa-Pekka Laakso on ylpeä tunnustuksesta ja sen merkityksestä Efimalle sekä asiakkaille:

”Pilviteknologiat luovat jatkuvasti uusia mahdollisuuksia liiketoiminnalle ja taloushallinnolle, ja kumppanina haluamme olla niiden hyödyntämisessä edelläkävijöitä ja pitää asiakkaamme kehityksen kärjessä. Tunnustus vahvistaa asemaamme Suomen johtavana Dynamics 365 Finance -kumppanina ja antaa meille entistä paremmat edellytykset hyödyntää Microsoftin resursseja ja tukea asiakkaidemme menestymiseksi.”

Microsoftin liiketoimintasovellusten Enterprise-myynnistä vastaava johtaja Mika Pitkänen onnittelee Efimaa tunnustuksesta ja korostaa sen merkitystä Microsoftin kumppanuusstrategialle:

“Microsoftin tavoitteena on auttaa asiakkaitamme digitaalisessa muutoksessa ja tarjota heille parhaat ratkaisut liiketoimintansa kasvattamiseen ja kilpailukyvyn parantamiseen. Dynamics 365 -alusta tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden asiakkaille modernisoida liiketoimintasovelluskenttää, varmistaa näin liiketoiminnan jatkuvuus, sekä luoda tehokkuutta ja kustannussäästöjä konsolidoimalla sovelluksiaan yhdelle alustalle ja hyödyntää esimerkiksi alustan GenAI Copilotteja prosesseissaan. Onnistuneiden hankkeiden toteutuminen asiakkaille edellyttää, että meillä on kumppaneita, jotka pystyvät vastaamaan asiakkaidemme korkeisiin vaatimuksiin ja erityistarpeisiin. Efima on osoittanut olevansa tällainen kumppani Dynamics 365:n ja taloushallinnon saralla.”

Efima, Offering Lead Vesa-Pekka Laakso
vesa-pekka.laakso@efima.com, +358 40 051 4560