02.02.2016 | Hyväntekeväisyyttä Efimalla: Mieskavereita etsimässä

mieskaveri-tiedote Mieskaveritoiminnassa aikuiset miehet ovat kavereina yksin lastaan kasvattavien äitien lapsille, joilla ei ole yhteyttä omaan isäänsä tai muihin miehiin
↑ Mieskaveritoiminnassa aikuiset miehet ovat kavereina yksin lastaan kasvattavien äitien lapsille, joilla ei ole yhteyttä omaan isäänsä tai muihin miehiin
02.02.2016 | Efima on jo pitkään tukenut hyväntekeväisyyskohteenaan Pienperheyhdistystä ja erityisesti sen Mieskaveri-toimintaa. Mieskaveritoiminta on Pienperheyhdistyksen kehittämää vapaaehtoistoimintaa, jossa aikuiset miehet ovat kavereina yksin lastaan kasvattavien äitien lapsille, joilla ei ole yhteyttä omaan isäänsä tai muihin miehiin.

Loppuvuonna toimintaan lahjoitettiin jälleen 4000 euroa. Erityinen toiveemme oli, että rahalla tuettaisiin kesäkuussa Tampereella pidettäviä valtakunnallisia Mieskaveri-päiviä. Mukaan tapahtumaan on tulossa n. 50 mieskaveri-lapsi -paria.

Pienperheyhdistys on vastikään julkaissut myös julkaisun, jossa niin mieskaverit, lapset kuin äiditkin kertovat toiminnasta ja sen merkityksestä elämässään. Jotkut kaverisuhteet ovat jatkuneet vuosia. Tarinat ovat mielenkiintoisia, ilahduttavia ja liikuttaviakin. Julkaisun voi lukea täältä.

www.pienperhe.fi

www.mieskaverit.fi