06.10.2023 | Satsaukset asiakassuhteisiin ja henkilöstöön palkitsivat haastavassa markkinatilanteessa – Efiman vuosikatsaus julkaistu

vuoskari-mockup Tilikaudella 2022-2023 Efima oli vahvasti liikkeessä.
↑ Tilikaudella 2022-2023 Efima oli vahvasti liikkeessä.
06.10.2023 | Kerromme menneen tilikautemme kuulumisista lokakuussa 2023 julkaistussa, Efiman historian toisessa vuosikatsauksessa.

Menneellä tilikaudella kasvumme jatkui haastavasta markkinatilanteesta huolimatta ja investoimme uusien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen, vahvistaen asemaamme tekoälyn edelläkävijänä. Yksi ylpeydenaiheemme on ollut Efima tekstiÄly – suomenkielistä tekstiä ja kontekstia ymmärtävä tekoälypalvelu, jonka avulla asiakkaamme voivat analysoida ja rikastaa suuria tekstimääriä. Lisää tekstiÄlyn hyödyistä voit lukea vuosikatsauksen asiakasosiossa, jossa SOK jakaa kokemuksiaan.

Erikoistumme sinuun on ollut asiakaslupauksemme alusta asti. Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua ja tukea heidän liiketoimintansa menestystä. Olemme tutkineet, miten asiakaslupauksemme toteutuu, sekä kehittäneet asiakkuudenhoitomalliamme asiakkaidemme ääntä kuunnelleen. Olemme myös syventäneet osaamistamme eri toimialoista, jotta pystyisimme ymmärtämään asiakkaidemme tarpeita ja haasteita entistä paremmin. Pitkäjänteinen satsaus asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämiseen kannattelee haastavassakin markkinassa.

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä vain, jos henkilöstömme voi hyvin. Tästä syystä viime tilikauden suurimmat investoinnit liittyivät Efiman kulttuurimatkan toteuttamiseen – matkasimme lähes koko henkilöstömme voimin nimikkopaikallemme Agia Efimalle, jossa työstimme yhdessä arvojamme ja vastuullisuuttamme. Työ jatkui arjen työn ohella arvo- ja vastuullisuustyöryhmien vetovastuulla, ja tilikauden päätteeksi saimme Efimalle päivitetyt arvot sekä vastuullisuusohjelman.

Olemme vahvasti liikkeessä!

Tutustu vuosikatsaukseemme