07.12.2017 | Efiman uusi hallitus on valittu

Efiman-hallitus-2017 Efima rakentaa uuden hallituksen avulla perustaa pitkän tähtäimen kasvulle
↑ Efima rakentaa uuden hallituksen avulla perustaa pitkän tähtäimen kasvulle
07.12.2017 | Efima Oy:n uuteen hallitukseen kuuluvat Teknologiateollisuus ry:n toimitusjohtaja Jorma Turunen, Borenius Oy:n asianajaja ja partner Janne Juusela sekä liikkeenjohdon neuvonantaja Lars Husberg. Efiman ERP-liiketoiminnan johtaja ja partner Kai Lyytinen jatkaa hallituksen jäsenenä. Hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi on valittu Alkon ostojohtaja Minna Alitalo, joka toimii myös SRV Yhtiöiden hallituksen jäsenenä ja tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana.

Efima kuuluu Suomen nopeimmin kasvaviin yrityksiin. Sen 31.5. päättyneen tilikauden kasvu oli 33 %, kun yhtiön liikevaihto nousi 10,9 miljoonaan euroon. “Efima on mielenkiintoisessa kasvuvaiheessa. Näemme, että yhtiön kansainvälistyminen omilla ohjelmistotuotteilla on hieno mahdollisuus kasvulle. Uusi hallitus kohdistaa nyt täyden tukensa Efiman toimivalle johdolle ja omistajille kasvumahdollisuuksien onnistuneeseen läpiviemiseen”, kertoo Efiman uusi hallituksen puheenjohtaja Alitalo.

Efiman perustajan ja toimitusjohtajan Tero Salmisen mukaan Efima rakentaa uuden hallituksen avulla perustaa pitkän tähtäimen kasvulle. “Aiemmin tukenamme on toiminut Advisory Board. Nyt uudistamme johtamisen rakenteita ja hankimme hallitukseenkin uuden kasvuvaiheen edellyttämää osaamista eri toimialoilta ja -alueilta. Odotamme ammattimaisesta hallitustyöskentelystä hyötyä yhtiön johtamisen ja kasvun tueksi”, hän kertoo.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Tero Salminen
tero.salminen@efima.com, 040 767 5311

Hallituksen puheenjohtaja Minna Alitalo
minna.alitalo@alko.fi, 040 731 5243

Efima Oy on digitaalisten liiketoiminta- ja talousprosessien kehittäjä ja toteuttaja. Efima auttaa suuria ja keskisuuria yrityksiä myös konsultoinnin ja taloushallinnon ulkoistuksen saralla. Tärkein tavoitteemme on tuottaa asiakkaalle loistokokemuksia. Efimalaisuus merkitsee paloa ja intoa palvella asiakasta hyvin, ja se on samalla tae korkeasta laadusta ja hyvästä ammattitaidosta – oli se sitten hyvää koodia, ratkaistuja tikettejä tai laadukasta palvelua.

Vuonna 2017 Efimassa on yli 100 työntekijää. Efiman liikevaihto oli viime tilikaudella noin 11 miljoonaa euroa, ja sillä on toimipisteet Tampereella, Helsingissä ja New Yorkissa. Lue lisää: efima.com