16.06.2015 | Basware ja Efima yhdistävät automaation ja ulkoistuspalvelut

Akrobat-halaus-web Efima ja Basware solmivat yhteistyösopimuksen
↑ Efima ja Basware solmivat yhteistyösopimuksen
16.06.2015 | Prosessien kehittäminen ja automaation lisääminen nostavat ulkoistusten hyötyjä.

Johtava hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja Basware ja yritysten taloushallintoa kehittävä Efima ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä molempien yritysten tarjonta laajenee. Strateginen yhteistyö tuo taloushallintoaan uudistavien yritysten tueksi erittäin laadukkaat ulkoistuspalvelut ja prosesseja automatisoivat hankinnasta maksuun -ratkaisut (Purchase-to-Pay). Yhteinen tuoteportfolio voi jatkossa kattaa myös muita Baswaren tuote- ja palveluratkaisuja.

Kaikenkokoiset organisaatiot pyrkivät tällä hetkellä lisäämään automaatiota taloushallinnossa. Efiman ja Baswaren yhteistyöllä varmistetaan, että myös ulkoistuksen valinneet organisaatiot pystyvät hyötymään kaikkien työvaiheiden automaatiosta. Baswaren ja Efiman yhteisessä valikoimassa oleva kokonaisulkoistus sisältää Baswaren automatisoidun hankinnasta maksuun -ratkaisun ja Efiman tarjoaman taloushallinnon prosessien hallinnan.

"Tämän Win3-yhteistyön avulla voimme tarjota taloushallinnon järjestelmien lisäksi myös prosessiulkoistuspalveluja niille suomalaisille organisaatioille, jotka ovat tästä vaihtoehdosta kiinnostuneita", toteaa Vice President Pekka Lindfors Baswarelta.

Baswaren ja Efiman yhteistyö tarjoaa organisaatioille mahdollisuuden ulkoistaa prosessejaan ja samalla hyödyntää Baswaren ratkaisujen tarjoamaa automaatiota ja sisäänrakennettuja parhaita käytäntöjä.  Ulkoistuspalveluun kuuluva toiminnan ja prosessien kehittäminen sisältää myös järjestelmien ominaisuuksien tehokkaan käytön varmistamisen, mikä auttaa organisaatioita saamaan täyden hyödyn investoinneistaan.

"Efiman tärkeä osaamisalue on asiakkaan talousprosessien kehittäminen. Läpinäkyvyys ja automaatio ovat siinä keskeisiä, jotta prosesseista voidaan ottaa tehot irti. Tällä yhteistyösopimuksella kasvamme taloushallinnon ulkoistuspalvelujen tuottajaksi niille organisaatioille, jotka haluavat käyttää Baswaren ratkaisuja", sanoo Efiman toimitusjohtaja Tero Salminen.

Lisätiedot:

Basware Oyj, Tapio Niinikoski, myyntijohtaja, puh. 050 531 9409
Efima Oy, Tero Salminen, toimitusjohtaja, puh. 040 767 5311

Basware
Basware on maailman johtava hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen toimittaja. Baswaren avulla organisaatiot voivat tehostaa talousohjaustaan ja talous- ja hankintatoimintojaan sekä yksinkertaistaa ja sujuvoittaa niihin liittyviä prosesseja. Paremmalla talousohjauksella autamme asiakkaitamme menestymään ja tuottamaan lisäarvoa liiketoiminnalle.

Basware Commerce Network on maailman suurin yritysten välinen verkosto, joka mahdollistaa vaivattoman yhteistyön ja kaupankäynnin miljoonalle ostajalle ja myyjälle yli sadassa eri maassa. Baswaren ratkaisujen avulla kaikenkokoiset organisaatiot nousevat uudelle tasolle kulukontrollissaan ja tehokkuudessaan, muodostaen tiiviitä kauppasuhteita muiden verkostoon kuuluvien organisaatioiden kanssa. Baswaren ratkaisut tuovat merkittäviä kustannussäästöjä sekä tehostavat kassavirtaa täysin uudenlaisella tavalla ostaa ja myydä.

www.basware.fi
www.twitter.com/BaswareFinland
www.facebook.com/BaswareCorporation
www.linkedin.com/company/basware

Efima Oy
Efima Oy on taloushallinnon ja liiketoimintaprosessien kehittäjä. Sen palveluvalikoimaan kuuluvat taloushallinnon ulkoistus ja konsultointi sekä taloushallinto- ja toiminnan-ohjausjärjestelmät suurille ja keskisuurille yrityksille pilvipalveluna. Erinomainen asiakastyytyväisyys perustuu efimalaisten vankkaan taloushallinnon ja tietotekniikan osaamiseen ja aitoon haluun palvella asiakkaita hyvin. Tämän tueksi Efima haluaa olla myös reilu ja hyvä työnantaja.

www.efima.com
www.linkedin.com/company/efima-oy