07.01.2016 | Janne Koskela on Vuoden efimalainen 2015

Janne-Koskela-paita-1 Janne Koskelan pelipaita jäädytettiin Efiman Helsingin toimiston kattoon aiempien voittajien joukkoon
↑ Janne Koskelan pelipaita jäädytettiin Efiman Helsingin toimiston kattoon aiempien voittajien joukkoon
07.01.2016 | Vuotuisissa Efima Awardseissa jaettavan Vuoden 2015 efimalaisen tittelin nappasi ohjelmistokonsultti Janne Koskela. Jannen pelipaita jäädytettiin toimiston kattoon perinteen mukaisesti osana toimiston pikkujoulujuhlaa.

Vuoden efimalainen on hyvä työkaveri, joka kunnioittaa työkavereitaan ja luo hyvää henkeä tiimissä, projektiryhmissä tai missä ikinä hän työskenteleekään. Hänen osaamistaan arvostetaan ja hän jakaa sitä myös muille avokätisesti. Hän ei hämmenny kohdatessaan esteitä vaan keskittyy löytämään ratkaisun asiaan kuin asiaan ja haluaa tehdä töitä yhteisen päämäärän saavuttamiseksi.

Voittajaksi äänestyksessä noussutta Janne Koskelaa kuvattiin työkavereiden toimesta esimerkiksi näin:

Janne on tehnyt herkeämättä työtä projektinhallinnan parissa. Janne haluaa aina tehdä parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaalle ja on valmis venymään mittavia määriä, jotta erinomainen lopputulos saavutetaan. Janne ei pidä itsestään meteliä, vaikka on yksi oleellisimmista resursseista Efimalla.

Janne jaksaa painaa vastuullisesti yhteisen päämäärän hyväksi ja osoittaa pyyteetöntä venymistä projektista toiseen.

Janne panostaa työn lisäksi myös vapaa-ajan toimintaa ja on kiistaton Efiman pyöräilykuningas.