14.03.2019 | Keuruun Sähkö ulkoisti ostoreskontratoimintonsa Efimalle

keuruun-sahko-tiedote Keuruun Sähköllä haetaan asiantuntevia kumppaneita avuksi liiketoiminnan tukitoimintoihin
↑ Keuruun Sähköllä haetaan asiantuntevia kumppaneita avuksi liiketoiminnan tukitoimintoihin
14.03.2019 | Keuruun Sähkö Oy on ulkoistanut ostoreskontratoimintonsa sekä ostolaskujen maksatuksen Efima Oy:lle. Kumppanuuden tavoitteena ovat taloushallinnon palvelun joustavuus sekä osaamisen laajempi vahvistaminen ja resursoinnin kehittäminen.

Efiman ulkoistusliiketoiminnan vetäjä Teija Puurunen iloitsee pitkäaikaisen kumppanuuden laajentumisesta. ”Olemme toimineet Keuruun Sähkön järjestelmäkumppanina jo useita vuosia, ja nyt hieno yhteistyömme laajentuu myös taloushallinnon ulkoistuspalveluihin. Tarjoamme jatkossa Keuruun Sähkölle kokonaisvaltaista ja alati kehittyvää palvelua niin taloushallinnon toimintojen kuin järjestelmien puolella”, Puurunen toteaa.

Keuruun Sähkön toimitusjohtaja Esa Koivula pitää ulkoistuspalvelun hankintaa loogisena päätöksenä. ”Pyrimme keskittymään entistä vahvemmin omaan ydinliiketoimintaamme ja etsimme laadukkaita kumppaneita vastaamaan liiketoimintamme tukiprosesseista. Päätös taloushallintomme palveluiden ulkoistamisesta Efimalle oli helppo, sillä olemme aina olleet erittäin tyytyväisiä Efiman osaamiseen ja heiltä saadun palvelun laatuun”, kertoo Koivula.

Ulkoistuspalvelun lisäksi kumppanuuteen kuuluu laaja yhteistyö järjestelmätuen ja ylläpidon osalta sekä muissa palveluissa. Tukipalvelu ja ylläpito koskevat Efiman tarjoamia Microsoft Dynamics AX, Invoice Workflow, Adaptive ja QlikView-järjestelmiä. Lisäksi Efima tukee Keuruun Sähköä integraatiopalveluilla ja on mukana yrityksen liiketoiminnan ja prosessien kehittämisessä konsultoimalla yritystä.

Lisätietoja:

Ulkoistusliiketoiminnan johtaja Teija Puurunen, Efima Oy
teija.puurunen@efima.com, 040 845 0830

Toimitusjohtaja Esa Koivula, Keuruun Sähkö Oy
esa.koivula@keuruunenergia.fi, 040 702 4728

Keuruun Sähkö -konserni on Keski-Suomessa toimiva energia-alan monitoimiyritys. Konsernin muodostavat vuonna 1915 perustettu emoyhtiö Keuruun Sähkö Oy ja sen sataprosenttisesti omistamat Keuruun Lämpövoima Oy ja Radiki Oy. Keuruun Sähkö-konsernin henkilöstön määrä on noin 60 ja sen liikevaihto 15,6 miljoonaa euroa.
keuruunenergia.fi

Efima Oy tukee ja tehostaa suurten ja keskisuurten yritysten liiketoimintaa toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja tiedolla johtamisen ohjelmistoratkaisuilla, ulkoistuspalveluilla ja konsultoimalla. Haluamme tarjota alan parasta palvelua ja olla erinomainen työpaikka osaaville asiantuntijoillemme.

Efimassa on noin 150 työntekijää ja sen liikevaihto on 15 miljoonaa euroa, Efimalla on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja New Yorkissa. Lue lisää efima.com