16.02.2017 | Leijona Catering ulkoisti osto- ja matkareskontran Efimalle

leijona-catering-tiedote Leijona Vatering laajensi kumppanuuttaan Efiman kanssa osto- ja matkalaskuprosesseihin
↑ Leijona Vatering laajensi kumppanuuttaan Efiman kanssa osto- ja matkalaskuprosesseihin
16.02.2017 | Valtakunnallinen ruokapalveluyritys Leijona Catering Oy on ulkoistanut osto- ja matkalaskuprosessinsa Efimalle. Sopimuksen kesto on kaksi vuotta.

Suomen merkittävimpiin ruokapalveluyrityksiin kuuluva Leijona Catering Oy kilpailutti syksyllä osto- ja matkareskontransa ulkoistuksen julkisella kilpailutuksella. Valituksi tuli taloushallinnon ja liiketoimintaprosessien kehittäjä Efima Oy. Leijona Catering syntyi Puolustusvoimien ravitsemispalvelujen yhtiöittämisen myötä 1.1.2012. Efima on toiminut Leijona Cateringin taloushallinnon kumppanina järjestelmätoimittajana ja prosessien kehittäjänä yhtiöittämisestä lähtien.

Efiman toimitusjohtaja Tero Salminen on iloinen yhteistyön laajenemisesta: ”Viimesyksyinen tutkimuksemme osoitti, että lähes 90% Ulkoistuspalvelumme nykyasiakkaista on erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä palveluumme. On hienoa, että kumppanuutemme Leijona Cateringin kanssa nyt laajenee myös ulkoistuspalveluihin.”

Leijona Cateringin talousjohtaja Tommi Talasterä toteaa: ”Tehokas ja pitkälle automatisoitu ulkoistuspalvelu auttaa meitä tavoitteidemme mukaisesti kustannustehokkuuden parantamisessa.”

Efima Oy on liiketoiminta- ja talousprosessien kehittäjä. Sen palveluvalikoimaan kuuluvat toiminnanohjauksen ja taloushallinnon ratkaisut sekä taloushallinnon ulkoistus ja konsultointi. Erinomainen asiakastyytyväisyys perustuu efimalaisten vankkaan osaamiseen ja aitoon haluun palvella asiakkaita hyvin. Tämän tueksi Efima haluaa olla myös reilu ja hyvä työnantaja. www.efima.com

Leijona Catering Oy on valtakunnallinen ruokapalveluyritys, jonka suurin asiakas on Puolustusvoimat. Puolustusvoimien ravitsemispalvelujen yhtiöittämisen myötä syntynyt Leijona Catering Oy aloitti toimintansa 1.1.2012. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 73,5 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on noin 470 ruokapalvelualan erikoisosaajaa. Leijona Catering Oy on 100 % valtion omistama yritys.

Efima Oy
Toimitusjohtaja Tero Salminen