Mehiläinen ulkoisti ostoreskontratoimintonsa Efimalle

Mehiläinen on ulkoistanut ostoreskontratoimintonsa Efima Oy:lle. Ulkoistuskaupan osana ostolaskuprosessista vastanneet asiantuntijat siirtyivät Efiman palvelukseen. Kumppanuuden tavoitteena on ostolaskuprosessin automaation ja kehittämisen edistäminen sekä nopea ja laadukas laskujen käsittely.

Efiman Ulkoistusliiketoiminnan johtaja Teija Vaattovaara kertoo Mehiläisen asiakkuuden olevan merkittävä. ”Olen iloinen, että olemme vakuuttaneet vankalla osaamisellamme ja tuloksillamme myllerryksissä olevassa taloushallinnon ulkoistusmarkkinassa. Palvelu on käynnistetty onnistuneesti, ja vauhditamme jo täysillä prosessin automaatiota ja kehittymistä tukemaan Mehiläisen kasvua”, Vaattovaara toteaa.

Mehiläisen talous- ja rahoitusjohtaja Herkko Soininen sanoo Efiman osaamisen vastanneen hyvin Mehiläisen kumppanuustavoitteisiin. ”Taloushallinnon prosessien automaatio, tehokkuus ja joustavuus tukevat kasvuamme. Haimme vahvistusta ja nopeutta ostolaskujen käsittelyyn, ja lisäksi halusimme asiantuntevan kumppanin tuomaan kehittämistyöhön alan viimeisimmän tiedon ja taidon”, hän kuvaa.

Lisätietoja:

Ulkoistusliiketoiminnan johtaja Teija Vaattovaara
protected email, 040 845 0830

CMO Sari Aapola
protected email 040 759 2046

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Mehiläinen tarjoaa kokonaisvaltaiset palvelut yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläisessä palveluita tuottaa yhteensä yli 14 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa yli 360 toimipisteessä ympäri Suomen.

Efima Oy tukee ja tehostaa suurten ja keskisuurten yritysten liiketoimintaa toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja tiedolla johtamisen ohjelmistoratkaisuilla, ulkoistuspalveluilla ja konsultoimalla. Haluamme tarjota alan parasta palvelua ja olla erinomainen työpaikka osaaville asiantuntijoillemme.

Vuonna 2018 Efimassa on yli 100 työntekijää. Efiman liikevaihto oli viime tilikaudella noin 11 miljoonaa euroa, ja sillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja New Yorkissa.