Efima toimittaa Newsecille Dynamics 365 -taloushallintojärjestelmän

Kiinteistöalan palveluita tarjoava Newsec Property Asset Management uudistaa taloushallintoaan Efiman toimittamalla Microsoft Dynamics 365 -ratkaisulla. Uutta järjestelmää käytetään taloushallintopalveluiden tuottamiseen Newsecin yli sadalle kiinteistötoimialan asiakkaalle ja näiden yli tuhannelle juridiselle yhtiölle.

Tiedote 22.9.2020

Pohjoismaissa ja Baltiassa kiinteistöalan palveluihin erikoistunut Newsec Property Asset Management kehittää talouspalvelukeskuksensa toimintaa uudistamalla taloushallintojärjestelmänsä. Yhtiö korvaa vanhan Tikon-järjestelmänsä modernilla, pilvipohjaisella Microsoft Dynamics 365 (D365) -ratkaisulla. Uuden ratkaisun toimituksesta ja tuki- sekä kehityspalveluista vastaa Efima Oy.

Suuressa palvelukeskuksessa ydinjärjestelmän on tuettava talouspalveluiden tehokasta ja laadukasta tuotantoa suurelle asiakasmäärälle. Prosessit on määriteltävä järkevästi ja automaation ja tarvittavien kontrollien on toimittava hyvin ja luotettavasti. Newsec haluaa varmistaa mahdollisimman pitkälle standardoidun toimintamallin, mutta samalla vastata mahdollisimman hyvin asiakaskohtaisiin tarpeisiin. Yhtiöllä on vahva toimialafokus, ja nyt toimitettava ratkaisu on valittu sen pohjalta, että se tukee kiinteistötoimialan erityistarpeita.

Newsecin talousjohtaja Kari Kainulainen pitää järjestelmäuudistusta merkittävä kehitysaskeleena yrityksen palvelukeskustoiminnassa. ”Uuden järjestelmäkokonaisuuden ansiosta pystymme palvelemaan entistä paremmin nykyisiä ja uusia asiakkaitamme. D365 vastaa hyvin kiinteistötoimialan tarpeisiin ja mahdollistaa näin asiakkaidemme yksilölliset tarpeet huomioivien, laadukkaiden ja pitkälle automatisoitujen taloushallintopalveluiden tehokkaan tuottamisen. Se on alusta, jonka kanssa voimme kasvaa myös tulevaisuudessa”, hän kertoo.

”Newsec on meille hieno uusi asiakkuus, joka vahvistaa entisestään asemaamme Suomen johtavana Dynamics 365 -toimittajana. Palvelukeskusosaamisemme mm. Sarastian ja oman taloushallinnon ulkoistusliiketoimintamme parista sekä vahva kokemuksemme kiinteistötoimialalta Senaatti-kiinteistöjen ja Maakuntien tilakeskuksen järjestelmähankkeista auttavat meitä tarjoamaan Newsecille tarkoituksenmukaisimman kokonaisratkaisun heidän liiketoimintansa digisydämeksi”, Efiman ERP-liiketoiminnan johtaja Kai Lyytinen iloitsee.

Newsecille toimitettavaan järjestelmäratkaisuun kuuluvat D365:n lisäksi Efima Layer -laajennuskokonaisuus, Yavica Flexproperty ja Data Management sekä AMC Banking.

Efima, Business Director Kai Lyytinen
protected email, +358 40 830 1217

Newsec Property Asset Management Finland Oy
Me Newsecillä tarjoamme täyden palvelun ratkaisut kiinteistöalalla niin sijoittajille, omistajille kuin toimitilojen tai asuntojen vuokraajillekin. Palvelemme muun muassa kiinteistöjen myynti- ja ostoneuvonannoissa, arvioinneissa ja analyyseissa, toimitilavälityksessä sekä kiinteistö- ja toimitilajohtamisessa.

Suomessa meillä on noin 520 kiinteistöalan huippuammattilaista, ja toimistomme palvelevat pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella, Oulussa, Turussa, Hämeenlinnassa, Kuopiossa, Jyväskylässä, Vaasassa, Lappeenrannassa, Lahdessa, Rovaniemellä ja Porissa.
newsec.fi

Efima Oy
Efima tukee ja tehostaa suurten ja keskisuurten yritysten liiketoimintaa toiminnanohjauksen ja taloushallinnon ohjelmistoratkaisuilla, prosessipalveluilla ja konsultoimalla. Haluamme tarjota alan parasta palvelua ja olla erinomainen työpaikka osaaville asiantuntijoillemme.

Vuonna 2020 Efimassa on yli 200 työntekijää. Efiman liikevaihto oli viime tilikaudella lähes 18 miljoonaa euroa, ja sillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja USA:n Austinissa.
efima.com