06.08.2018 | Efiman tarjoama UiPath on ohjelmistorobotiikan johtaja

aili-ja-kuppi-2_1920x0 UiPath-teknologia on myös Efiman ohjelmistorobotin Ailin taustalla
↑ UiPath-teknologia on myös Efiman ohjelmistorobotin Ailin taustalla
06.08.2018 | Efima tarjoaa asiakkailleen aina markkinoiden johtavia pilvipalveluita. Tästä yhtenä osoituksena on valikoimiimme kuuluva ohjelmistorobotiikka-alusta UiPath, joka on kerännyt tunnustusta ohjelmistorobotiikan johtajana useissa tutkimuksissa. UiPath on myös teknologia Efiman rakkaan ohjelmistorobotti Ailin takana.

UiPath nimettiin ohjelmistorobotiikan johtajaksi sekä Everest Groupin että Forresterin vuoden 2018 raporteissa. Everest Group nimesi RPA-tuottajan myös tähtimenestyjäksi tuoreen ja edellisen tutkimuksen välisen positiivisen kehityksen ansiosta.

Tutkimusyhtiö Everest Group julkaisee vuosittain ohjelmistorobotiikan tuottajia arvioivan Robotic Process Automation (RPA) PEAK Matrix™ -tutkimuksen. Tutkimuksessa arviointikriteereinä ovat mm. tuottajan vaikutus markkinoilla, yrityksen visio sekä tuotteen ominaisuudet ja tuki. UiPath on ainoa ohjelmistorobotiikan tuottaja, joka on nimetty kahtena peräkkäisenä vuonna (2017 ja 2018) sekä teknologiajohtajaksi että tähtimenestyjäksi.

Voit lukea lisää UiPathin menestyksestä Everst Groupin tutkimuksessa täältä.

The Forrester Wave™: Robotic Process Automation on itsenäisen tutkimusyhtiö Forresterin julkaisema tutkimus, joka arvioi ohjelmistorobotiikan tuottajia. UiPath nimettiin kesäkuussä 2018 julkaisussa The Forrester Wave™: Robotic Process Automation, Q2 2018 -arvioinnissa RPA-johjaksi. UiPath loisti tutkimuksessa erityisesti nykytarjoomallaan, strategiallaan ja markkinaosuudellaan.

Voit lukea lisää UiPathin menestyksestä Forresterin tutkimuksessa täältä.

UiPath on kerännyt tunnustusta myös muissa alan tapahtumissa. Yritys nappasi hiljattain itselleen parhaan RPA-ohjelmiston palkinnon Alconics Awards -tapahtumassa, ja CogX 2018 Awards -tapahtumassa UiPath palkittiin erityislaatuisista saavutuksistaan yritystason keinoälyn käytössä.

Voit lukea lisää UiPathin muista palkinnoista täältä.

Anna Ailin hoitaa rutiinisi

Ohjelmistorobotiikka on ratkaisu tehtäviin, joiden automatisointi ei perinteisiä järjestelmiä hyödyntäen ole mahdollista. Ohjelmistorobotti on ohjelma, joka käyttää toisia ohjelmia käyttöliittymän kautta aivan kuten me ihmisetkin. Tästä syystä suuria järjestelmäprojekteja ei tarvita – robotin käyttöönotto on nopeaa ja kustannustehokasta. Parhaiten robotisoitavaksi sopivia ovat säännönmukaiset ja tarkasti määritellyt volyymiprosessit, kuten ostolaskujen käsittely.

Tutustu Aili-ohjelmistorobottiin täällä.