Efiman valikoima täydentyy Unit4-ohjelmistolla

Toiminnanohjauksen ja taloushallinnon ratkaisutoimittaja Efima on täydentänyt ohjelmistotarjoomaansa Unit4:n järjestelmillä. Efiman periaatteena on aina tarjota asiakkaille tarkoituksenmukaisinta ratkaisua, ja valikoiman laajentaminen tuo tähän entistä paremmat mahdollisuudet.

Unit4 Business World On! -ratkaisu on pilvipohjainen, käyttäjien ehdoilla suunniteltu järjestelmä toiminnanohjaukseen ja taloushallintoon. Toiminnanohjauksessa ohjaavana periaatteena on ketteryys, ja järjestelmä sopeutuu helposti liiketoimintamuutosten mukana. Taloushallinnon järjestelmänä se tukee pitkälle vietyä automaatiota.

”Olemme vaikuttuneita Unit4-ratkaisun kattavuudesta digitaalisessa taloushallinnossa. Taloushallinnon laaja-alaisena toimijana meillä on kovat vaatimukset, jotka Unit4 täyttää. Me ja asiakkaamme vaadimme mahdollisimman pitkälle automatisoituja prosesseja sekä mahdollisuutta kehittää niitä myös tulevaisuudessa. Lisäksi ratkaisumme täytyy pystyä helposti integroitumaan erilaisiin asiakkaidemme muihin järjestelmiin. Koemme, että Unit4:lla pystymme laadukkaasti ja tehokkaasti tarjoamaan myös ulkoistuspalveluitamme. Lisäksi Unit4:n soveltuvuus palvelualan toiminnanohjaukseen on erinomaisella tasolla”, kertoo Efiman ERP-liiketoiminnan johtaja Kai Lyytinen.

Unit4-yhtiön Suomen maajohtaja Sam Ehnholm iloitsee yhteistyöstä. ”Efimalla on hyvä maine järjestelmätoimittajana ja erityisesti taloushallinnon vankkana osaajana sekä järjestelmissä että palveluissa. Siksi on hienoa, että pääsemme yhdessä toteuttamaan suomalaisten asiakkaiden digitalisaatiostrategioita.”

Efima Oy

Efima Oy on liiketoiminta- ja talousprosessien kehittäjä. Sen palveluvalikoimaan kuuluvat toiminnanohjauksen ja taloushallinnon ratkaisut sekä taloushallinnon ulkoistus ja konsultointi. Erinomainen asiakastyytyväisyys perustuu efimalaisten vankkaan osaamiseen ja aitoon haluun palvella asiakkaita hyvin. Tämän tueksi Efima haluaa olla myös reilu ja hyvä työnantaja.

Unit4

Unit4 on johtava liiketoimintaohjelmistojen toimittaja palvelualan yrityksille. Vuosittainen liikevaihtomme on lähes 600 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 4200 ohjelmistoalan ammattilaista ympäri maailman. Tarjoamme toimialakohtaisia ERP-ratkaisuja, ohjelmistoja ja sovelluksia tuhansille eri organisaatioille muun muassa palvelu- ja koulutusalojen, projektiorganisaatioiden, kiinteistöhallinnan, julkishallinnon ja taloushallinnon tarpeisiin. Unit4 on liiketoiminnassa ihmisiä varten - in business for people.

Efima Oy
Johtaja Kai Lyytinen, puh. 040-830 1217, protected email
Markkinointi- ja viestintäjohtaja Sari Aapola, puh. 040-759 2046, protected email